Przed uruchomieniem TV Trwam do Konferencji

Pojazd ten to mała przenośna siłownia? Poezja to diabelskie wino. Nawet przez miłość stoczyć się można słodko na same dno! Jeśli w biurze jest klimatyzacja pamiętajmy by ustawić optymalną temperaturę, ani zbyt niską, ani zbyt wysoką. Wejdziemy do jego mózgu i nim wstrząśniemy! To tak jakby przed misiem pandą ustawić fortepian, karabin maszynowy albo automat do zgrzewania folii. Wstrząśnienie mózgu skończyło się happy endem i on też mógłby wieńczyć powieść poświęconą temu zdarzeniu! Lecz gdy oni mnie zapytają, jakie jest Jego imię, to cóż im mam powiedzieć? Gdyby tak do mózgu czopki można było wpuszczać. To nie będzie etatyzm jako hasło, jakieś ruiny niewydolnego państwa pokrywające jak największy obszar, a w tych ruinach i tak wolna amerykanka, silniejsi zjadają słabszych. Po tylu latach spędzonych wśród Indian ciągle nie wiem. To, co zrobił Boy, nie ma odpowiednika w świecie. Wte
dy położyłem się na zwłokach mojej żony i powiedziałem, żeby mnie zastrzelili. A już nie nasz Misiaczek, prężąc ochoczo pierś, zabierze się do męskich robót i pokaże jej, jaki z niego facet. Trzeba się dobrze mieć na baczności, aby rozpoznać fałszywą monetę przyjaźni! Szargałyby mną diabelskie moce, gdybym była w stosunku do tego nieuczciwa. Jest wiele fragmentów, o których czasami myślę, że można by je zebrać i wydać jako wiersze lub poematy prozą, choć częściej odnoszę wrażenie, że są one poetyckie przez to, że są tam, gdzie są w reportażu. Każda normalna kobieta kocha mężczyznę nie za to, że jest on inaczej zbudowany, tylko za to, że on wzbogaca swoją innością życie kobiety. Panie profesorze, proszę na mnie nie krzyczeć! Odpowiedź kryje się niżej. Ten facet powinien był zrozumieć, że są kliniki odwykowe w całych Stanach Zjednoczonych, które są po to aby pomóc. Cele obu państw częściowo się pokrywają.

Leave a Reply

